5 decembrie 2010

Ziua Internaţională a Voluntariatului

Temerarii şi exploratorii au ,,sărbătorit" această zi, adică au făcut puţin voluntariat, mergând la Centrul Rezidenţial pentru Mame şi Copii Aflaţi în Dificultate (Hecuba) din Iaşi. Întâlnirea a început printr-un scurt moment spiritual, în care ne-am rugat lui Isus, apoi Sfântului Nicolae, a cărui comemorare se apropie. Apoi, aşa cum se cuvine, am făcut un joculeţ de cunoaştere, pentru a destinde atmosfera şi pentru a ne apropia unii de alţii mai mult. Jocurile şi bansurile au continuat, copiii fiind foarte entuziasmaţi. Spre sfârşitul întâlnirii, după ce am fost cavaleri, mătuşe, soldaţi şi călăreţi, am fost şi mesagerii Sfântului Nicolae, împărţindu-le copiilor de la centru jucării făcute de copiii de la Şcoala Valea Lupului, fructe, dulciuri şi baloane. După aceea am făcut Cântecul Fericirii, am făcut, desigur, o poză de grup şi închis cercul cu bine-cunoscutul Voga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu