26 decembrie 2010

Crăciunul Împreună

Am sărbătorit Crăciunul împreună, pe 26 decembrie având o întâlnire specială. La început am vorbit despre ce înseamnă Crăciunul pentru noi, cum îl trăim în acest an. Apoi am vorbit depre Lumina Păcii, mulţi copii au spus că au dat-o mai departe şi la alţii. Am făcut şi câteva jocuri, unele cu tematică specifică sezonului în care ne aflăm. A urmat Caruselul magic, în cadrul căruia fiecare copil dăruia altui copil un cadou făcut de el (de exemplu, brăţări, semne de carte, obiecte din ceramică), prin tragere la sorţi. Am cântat de asemenea colinde, am avut şi acompaniament. Patru cercetaşi au prezentat o scenetă despre adevărata semnificaţie a Crăciunului, evidenţiind că Isus este în centrul acestei sărbători. Din păcate, nu prea am făcut poze .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu