20 februarie 2011

Ziua Gândului şi Promisiunea


Pe 20 februarie am avut dublă sărbătoare în centru: am sărbătorit, ca toţi cercetaşii, Ziua Gândului, comemorându-l pe Robert Baden-Powell, dar am avut şi depunerea Promisiunii, moment în cadrul căruia Alexandra şi Cristina au intrat în marea familie Scout la ramura de seniori, respectiv de temerari, iar res
tul au redepus Promisiunea din prima zi. Aşadar, întâlnirea festivă a început solemn, continuându-se cu un spectacol de teatru de păpuşi şi clovnerii dat de trupa de teatru ScoutArt, care ne-a prezentat spectacolul cu care merge la grădiniţe şi strânge fonduri pentru activităţile centrului nostru. După aceea am mâncat tort ornat cu crinul cercetăşesc şi ne-am simţit bine împreună, ca întotdeauna. După ce am făcut câteva jocuri şi am dansat Braşoveanca, câţiva scoutişti au citit sau au spus ce înseamnă pentru ei Scoutul, ei impresionându-ne prin frumoasele şi profundele gânduri. Acestea ne-au impulsionat pe toţi şi ne-au ajutat să simţim acea mireasmă specifică cercetăşiei, care nu poate fi descrisă în cuvinte. În final, am rupt cercul cu multă energie, desigur, cu voga, şi am plecat la casele noastre, aşteptând cu bucurie ziua de 22 februarie, când fiecare va sărbători individual Ziua Gândului la şcoală, la serviciu sau acasă.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu