1 ianuarie 2012

Urătură pentru temerari şi exploratori


Aho, aho, copii şi fraţi
Vă rog un pic cuminţi să staţi
Urechile să ciuliţi
Şi atenţi aici să fiţi!

Anul Scout a fost bogat
Ici şi colo am umblat
Bun renume ne-am făcut
Ţara toat-am străbătut

Patrula A - numai fete
Cuminte acasă stete
Temele şi-au împlinit
Felicitări au primit


Iulia, fată plăpândă
Priveşte cu faţa-i blândă
Are grijă de patrulă
Şi de tenis e sătulă

Diana - mai serioasă
Pân-acuma nu se lasă
A adus şi pe Cristina
Zâmbitoarea şi blondina

Bine au împachetat
Profitul l-au câştigat
Suntem recunoscători
Vă vom da odată flori

Irina - prietenoasă
Este o fată aleasă
Face treaba foarte bine
Aşa cum se şi cuvine

Teodora
, cu fruntea sus
Promisiunea a depus
Băieţii-i ziceau Mădălina
Mare le-a mai fost pricina!

Claudia se implică sufleteşte
Şi pe toţi ne uimeşte
Când cu arcul ea ţinteşte
Chiar în centru nimereşte

Daria
- pusă pe glume
Perlă după perlă spune
Pe jos se rostogoloeşte
Pentru ea este fireşte

Patrula B face bum
Şi rămâne numai scrum
Caractere explozive
Dau reacţii pozitive

Ştefan e băiat isteţ
Bine că e şi glumeţ
Pe Alin îl ocroteşte
De explozii îl păzeşte

Rafael, băiat stilat
Plin de râvn-a declarat
Când va fi înmormântat
Tot Scout să fie-mbrăcat!

Iar Călin - urangutan
Parcă-i din munţi cetăţean
Dealul repede îl urcă
Mustăţii nu-i dă de furcă!

Robert stă, analizează
Şi cu mult cap proiectează
La anul, cu bucurie
Te-aşteptăm cu energie!

Alin s-a făcut băiat mare
Dar nu-şi ia nasul la purtare
Baden Powell mândru-ar fi
Dacă pe Alin l-ar şti!

Mieluşelele voioase
Toate fetele frumoase
Este-o patrulă unită
Şi de Scout ademenită

Corina - rază de soare
Este-acum exploratoare
Duminica ea când apare
Machiajul în ochi îţi sare!

Clara - fata colorată
O prezenţă minunată
Jamboreea n-o s-o uite
Amintirile-i sunt multe!

Machu-Pichu - Sabinuţa
Harnică-i ca albinuţa
O fată ce se implică
Urcă sfoara fără frică

Adriana nu prea a mai lipsit
Şi la întâlniri tot s-a ivit
Hărnicuţă s-a făcut
Dar în grup a cam tăcut.

Bâz bâz, vine Cristina!
Mai ceva decât albina
Maestră la-mpachetat
Clienţii mult n-au aşteptat!

Şi Bianca a revenit
Apele s-au liniştit
Daruri la copii a dus
Bucurie le-a adus

Liderii au răsuflat
Credeau că au suflat
Dar eu cum să nu vă ur
Şi un zâmbet să vă fur?

Petronela, mama, şefa mea
Oriunde mă duc dau de ea
Dar asta chiar nu contează
Fiindcă treaba funcţionează!

Alois, preot mai ales
Şi de el eu dau cam des
Asistent spiritual
Nu se lasă dus de val!

În Italia a fost
Dar Camelia s-a întors
Bine că nu ne-a părăsit
După ea am fi jelit!

Ema, îţi scade credibilitatea
Când spui că termini facultatea
Dar noi te credem pe cuvânt
Şi anu-ăsta te-aşteptăm cu mult avânt!

Pe voi toţi eu v-am urat
Şi pe mine m-am uitat
Vă provoc, de vă convine
Să mă uraţi şi pe mine! (Delia)
Camelia a primit provocarea si a adresat cuvintele urmatoare
Foaie verde de bostan,
Delia Petrea number one
Un explorator vestit,
In toata tara renumit.
In campusuri ea e prezenta,
Harnica si vigilenta,
Consiliile nu le rateaza
Toata ziua ne vegheza.
Iarna-i grea, omatu-i mare
Semne bune anul are
Cu asa exploratoare
Vom avea viitor mare.
Ia mai manati mai!
Hai, hai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu