5 septembrie 2010

Deschiderea anului Scout

Duminică, 5 septembrie 2010, a fost deschiderea noului an scout, an în care sperăm să creştem din toate punctele de vedere: să avem lideri şi cercetaşi într-adevăr gata oricând, să creştem numărul membrilor şi să desfăşurăm cât mai multe activităţi variate. Întâlnirea a început în mod solemn cu intonarea imnului naţional, rostirea rugăciunii Tatăl nostru şi urările făcute de fiecare fiecăruia în parte. Apoi cei nou-veniţi s-au prezentat, iar cei care i-au adus au primit un bravo bravissimo. Întâlnirea a continuat cu o cursă la hipodrom în care am trecut cu toţii linia de sosire, deci cu toţii am ieşit învingători. După câteva jocuri, printre care şi o încâlceala autentică, am discutat despre noul an scout şi despre următoarele activităţi din toamnă, iar apoi fiecare a spus ce activitate i-a plăcut în mod special din anul trecut. Spre sfârşit am vizionat un filmuleţ în care au fost trecute în revistă toate participările noastre la concursuri, campuri, proiecte etc., după care am învăţat un cântec vesel despre bunătatea lui Isus şi am încheiat prin rugăciunea scout şi ruperea cercului. A fost doar începutul ce anunţă un an bogat din multe perspective; idei sunt, urmează aplicarea lor. Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu