31 octombrie 2012

Ziua centrului

Pe 28 octombrie am avut o mare sărbătoare la noi în centru, odată cu comemorarea Sfântului Dumitru, patronul centrului nostru. Așadar, în număr mai mare ca oricând, cercetași, simpatizanți și părinți s-au adunat în sala noastră de sport, unde am jucat câteva jocuri energice, am retrăit viața sfântului pe care l-am sărbătorit prin intermediul unei scenete pregătite de câteva temerare, apoi am scris fiecare câte un gând de încurajare din partea Sfântului Dumitru, care a înfruntat curajos persecuțiile împotriva creștinilor. Împlinind și patru ani de activitate, membrii care sunt de la înființarea centrului au dat o scurtă mărturie despre experiența lor și despre modul în care li s-a schimbat viața de când au promis să lase această lume un pic mai bună decât au găsit-o. La final, ca încununare a sărbătorii noastre minunate, a sosit tortul decorat cu salutul cercetășesc pe el, o capodoperă muncită de doamna Paula Nedelcu, mamă de temerar, căreia îi mulțumim din suflet și pe care o apreciem noi, împreună cu mulțimea celor care au dat like pe facebook :D .













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu