25 noiembrie 2015

PLANTAM FAPTE BUNE!

      În data de 14 noiembrie 2015, in satul Valea Oilor, din localitatea Bălţaţi, judeţul Iaşi, cercetaşii centrului local Sf.Dumitru, Valea Lupului, atât temerari, cât şi exploratori, au spus ''Gata oricând" unei provocari şi iniţiative ecologice naţionale- plantarea a 15.000 de copaci în aceasta regiune a Moldovei (un milion în întreaga ţară).
      Numită "Plantăm!Îngrijim!Împădurim!", această iniţiativă a reprezentat un pas mare spre schimbare, spre îmbunătătire si conştientizare a efectelor pozitive pe care ecologizarea şi implicarea le oferă.
     Timp de patru ore am muncit la plantarea celor caţiva copaci ce ne-au fost daţi în folosinţă. În ciuda oboselii si a frigului, ne-am simţit cu toţii foarte bine, fericiti, uniti si încrezători în noi si în faptele bune pe care le-am realizat. În plus, prin ceaiul, ciocolata caldă şi gustările oferite, atmosfera a fost mult mai relaxată si veselă. Bineînţeles că nu am fost singuri în cadrul acestui proiect, ci împreună cu o mulţime de alţi cetăţeni devotaţi comunitătii, doritori de a face o lume mai bună.
      Dupa această experienţă, suntem siguri că iniţiativa noastră nu se termină aici, ci continuă, prin cât mai multe activităţi şi idei de creare a unei lumi aşa cum ne-o dorim. Din nou am demonstrat că suntem "gata oricând" de implicare si de adoptare a unei atitudini benefice pentru societate!


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu