27 octombrie 2013

Prima zi la cercetasi

Cu sufletul încărcat de emoţie, la fel ca în prima zi de şcoală, mă îndreptam timidă spre locul în care urma să iau parte la prima întâlnire cu cercetaşii centrului local.
 Încă din prima clipă am fost primită cu braţele deschise şi cu multă căldură de către cei ce fac parte deja de o perioadă îndelungată din această mare familie dar mi-am făcut prieteni şi în rândul celor care, la fel ca şi mine, încep abia să descopere tainele cercetăşiei. 
Am rămas plăcut surprinsă de varietatea activităţilor propuse precum şi de dorinţa celorlalţi de a ne face să simţim această familie cât mai aproape de suflet.
Mă bucur că primul pas pentru a deveni un cercetaş adevărat e deja făcut! (Alexandra Dimitriu- explorator)


Prima zi la cercetasi a fost foarte interesanta fiindca ne simteam total paraleli cu activitatea! Incercam sa ne conformam cu regulile jocului, al cantecelor si al rugaciunilor. Ne incurcam de multe ori si prindeam greu miscarile jocurilor, de multe ori ne-am si ciocnit. Ne simteam ca doi straini intr-un grup de oameni care pareau ca se cunosc de o viata.
Dupa activitatile din cadrul salii , la jocurile de afara am inceput sa-i cunoastem pe membrii Scout si sa legam prietenii.
Deja simteam ca facem parte din familie. ( Hilitanu Eddy & Titi Borcea- exploratori)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu