1 septembrie 2012

Activitate cu Grădinița Căsuța Zânelor

Vara aceasta am avut parte de o experineță deosebită, împreună cu preșcolarii de la Grădinița Căsuța Zânelor, deoarece am mers în pădurea din Șanta (în apropierea Iașiului), unde am stat două zile împreună cu micii cercetași și cu părinții lor, pentru a petrece puțin timp în stil scout. Așadar, ne-am pus corturile și am început să strângem lemne, pentru că seara am făcut un foc de tabără mare, în jurul căruia am jucat joculețe și am cântat multe cântece, acompaniați de chitară. Părinții au făcut grătar, asigurând cina. A doua zi, alături de zânele de la căsuță am pregătit o căutare de comori prin pădure pentru familii, cel mai frumos moment fiind acela în care copiii trebuiau să spargă baloane agățate în copaci până dădeau de unul cu un fluier înăuntru. La sfârșit, pe fiecare i-a așteptat o comoară frumoasă, de care s-au bucurat împreună.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu