26 februarie 2012

Ziua cercetasilor, 2012

Duminică, 19 februarie, cercetaşii din centrul nostru au sărbătorit ziua cercetăşiei, avându-l în mijlocul lor pe Baden-Powell (Mihai) care ne-a încurajat pe drumul cercetăşiei, îndemnându-ne să ne respectăm Promisiunea pe care am depus-o sau am reînnoit-o cu multă emoţie şi onoare, conştienţi de ajutorul de care avem nevoie din partea lui Dumnezeu şi a celorlalţi cercetaşi, în faţa cărora ne-am angajat să lăsăm această lume mai bună decât am găsit-o. Aşadar, am început întâlnirea cu rugăciunea pregătită de Iulia, după care Baloo (Dan) a încins atmosfera cu un joc al lui Baden-Powell. A urmat o mărturie sub formă de scenetă (Secretul Fericirii) pregătită de Delia, Camelia şi Corina, care au pregătit momentul Promisiunii, unde opt copii, tineri şi adulţi au intrat în marea familie Scout (Mădălina, Cristi, Alesia, Daria, Cristina, Ema, Rodica şi Margareta), sărbătoare care a fost amplificată de magnificul tort pregătit de doamna Nedelcu, mamă de lupişor. Întâlnirea a fost terminată prin câteva bansuri energice, în care s-au implicat şi părinţii cercetaşilor. Sperăm că am marcat frumos acest moment şi că spiritul cercetăşiei a renăscut sau s-a împrospătat în sufletele noastre.





























2 comentarii:

  1. Felicitari! Aveti niste esarfe minunate iar tortul de asemenea...
    Putem pune pagina voastra la noi la "bloguri prietene"?
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere